Een vurig pinksterboeket
Met de GZB-pinkstercampagne ‘Houd het vuur brandend’ worden we uitgenodigd om met de wereldkerk met elkaar op weg te gaan naar Pinksteren. Om het vuur van het geloof aan te wakkeren, te laten aansteken en zelf ook door te geven.

Ook onze gemeente doet mee! Om het zendingswerk te steunen, kunt u prachtige pinksterboeketten bestellen, voor een ander en/of voor uzelf. Eén boeket bestaat uit 15 grote gerbera’s (met lange stelen) en kost € 8,95. Ongeveer € 5,00 van elk boeket komt ten goede aan het werk van ons zendingsechtpaar Kees en Esther van der Knijff in Libanon.
Bestellen kan tot uiterlijk 8 mei via deze link of via een telefoontje naar Letty Molegraaf (06-49934807).
Op 20 mei vanaf 19.00 uur kunt u de boeketten afhalen en betalen bij het Jeugdcentrum (Kerkstraat 34 Sprang).

Maar er is in de weken voor Pinksteren nog veel meer te beleven:
Kleurwedstrijd voor kinderen, 23 mei bidden en bijbel lezen met de wereldkerk, een challenge voor kinderen en jongeren… Maar één van de hoogtepunten is toch wel de online reis door de wereldkerk die de GZB zaterdagavond 15 mei 20.00 uur organiseert. Reis mee naar Indonesië, Costa Rica, Zuid-Soedan, Libanon en Bosnië en Herzegovina en laat je inspireren door verhalen die laten zien hoe God wereldwijd werkt. Ook de kerk in Nederland doet natuurlijk mee! Het is een online event dat voor iedereen thuis te volgen is. Meld je aan via gzb.nl/event en ontvang een uitnodigingslink. Zorg dat u erbij bent! Kijk voor meer informatie en om u aan te melden op www.gzb.nl/pinkstercampagne.

Hartelijke groet van de zendingscommissie