Kerst 2022

Fijn dat je deze pagina bezoekt!
Hier vindt je een overzicht van alle diensten tijdens de kerstdagen. We nodigen je van harte uit om onderstaande diensten te bezoeken. Je kunt ze ook live of op een later moment kijken via de website.

Kerstevent 16.00-21.30 uur
Zaterdag 17 december wordt voor het eerst een Kerstevent georganiseerd. Je kunt vanaf het kerkplein een wandeling lopen langs verschillende Bijbelse kersttaferelen. In de kerk wordt een afwisselend muzikaal programma aangeboden. In het Jeugdcentrum is een tweedehandsboekenmarkt en op het kerkplein kun je lekker opwarmen bij een kampvuur onder het genot van een warm drankje en diverse snacks. Alle informatie hierover is te vinden op www.hervormdsprang.nl/kerstevent.

Kerstnachtdienst 21.30 uur
Ook dit jaar is er weer een Kerstnachtdienst georganiseerd door de Christelijke Gemengde Zangvereniging Excelsior.

1e Kerstdag ochtenddienst: Kerstviering
Om 9.30 uur begint de kerkdienst op 1e Kerstdag. Eindelijk kan het weer met een volle kerk! Wat zijn we daar dankbaar voor!

1e Kerstdag avonddienst:
Kerst valt op zondag. Zoals iedere zondag is er ook op deze zondag een avonddienst om 18.30 uur. Deze zal geleid worden door Ds. Grisnigt uit ’s Gravenpolder. Uiteraard zal ook deze dienst in het teken van Kerst staan.

2e Kerstdag ochtenddienst:
We komen samen om 10.00 uur. Deze dienst is een Kerstdienst met medewerking van de kinderen uit de gemeente.

Meer weten?
Als je naar aanleiding van de diensten van Kerst meer wilt weten over God en over het geloof, dan kan dat. Je kunt daarvoor contact opnemen met Ds. Van Wijk. Dat kan via e.vanwijk@hervormd-sprang.nl.

Ook is het mogelijk om een Alpha-cursus te volgen. Voor meer informatie zie www.alpha-cursus.nl of mail/bel Marijn van Zelst (marijnvanzelst@hotmail.com ) 06-38253542.

Nogmaals van harte welkom om deze diensten bij te wonen of mee te kijken, live of later, via de website.

Goede en zegenrijke Kerstdagen toegewenst!