In onze gemeente is er veel talent. Ook op muziekgebied. En we horen steeds vaker dat jullie wel eens een keer in een bandje willen optreden.

De jeugddienstcommissie is op zoek naar bandleden en zangers/zangeressen. Jong en oud.
We willen een kerk-band opzetten. Voorlopig eentje met wisselende samenstelling, zodat meerdere muzikanten een “podium” krijgen.

We beginnen met een gezamenlijk startmoment op 7 oktober 2020.
Voor de eerste avond willen we kerk-breed muzikanten en zangers/zangeressen uitnodigen om in het jeugdcentrum een aantal liederen te spelen. Esther Brouwer de Koning zal deze eerste avond begeleiden en tips geven. Alle muzikanten zijn welkom, ook om te kijken of het iets voor je is.

Voor de jeugddiensten zoeken we muzikanten met een redelijk niveau. We oefenen twee keer met een door ons uitgezochte groep, om op elkaar ingespeeld te raken. De liederen worden door de dominee uitgezocht, samen met de jeugddienstcommissie.Als je in de band voor de jeugddienst mee mag doen, verwachten we ook van je dat je op de twee woensdagen voor de jeugddienst aanwezig bent om te oefenen en afspraken te maken.
In de diensten worden beeldopnames gemaakt. Je krijgt daarom een toestemmingsverklaring toegestuurd, die je moet ondertekenen in het kader van de AVG.

Tussen de jeugddiensten door zullen we elke maand een repetitieavond in het jeugdcentrum organiseren, waar alle muzikanten welkom zijn. We spelen en zingen dan liederen die we mogelijk in jeugddiensten zullen spelen. Ideeën voor liederen zijn vooraf natuurlijk welkom.
Neem je eigen muziekinstrument en (blad)muziek mee.

We hopen dat jullie de uitdaging aangaan om je talenten in te zetten en te groeien in het muziek maken in een groep. Maar bovenal hopen we dat jullie van de muziek en van het spelen met elkaar zullen genieten. Tot Zijn eer.

Zie de flyer voor meer informatie.

Je kan je opgeven via dit formulier.

Groeten van
Herwald Spuijbroek (jeugddienstcommissie)
Leon Mewis (techniek en geluid)
Martine van der Klooster (begeleiding)