Beste ouders en kinderen,
Omdat het niet mogelijk is om elkaar te ontmoeten bij de kerk, komt de kerk thuis!
Via de website van de Hervormde Gemeente te Sprang bieden wij als kindernevendienst iedere zaterdag een nieuw programma aan n.a.v. de methode Bijbel Basics. Dit programma (in de vorm van een Powerpoint) kunnen jullie als gezin op zondag of iedere andere dag van de week bekijken, beluisteren en actief meedoen! De verwerkingsbladen en het Bijbelverhaal zijn te printen, zodat er thuis meegelezen kan worden.

Je kunt deze presentatie hier bekijken  en moet hem daarna (rechtsboven in het scherm) downloaden. Alleen op deze wijze kun je de liedjes beluisteren en het verhaal horen. Ook hebben we een aantal bijbehorende werkbladen toegevoegd. We wensen jullie veel plezier met elkaar.

Deze week volgen we het Paasproject en hebben we het met jullie over het ‘Onze Vader’. We luisteren onder andere naar een Bijbelverhaal, zingen het themalied en het ‘Onze Vader’. Naast de opdrachten voor de jongere en oudere kinderen is er een speciale opdracht waar we graag foto’s van zien: Maak een regenboog, plak hem voor je raam en maak een foto die we op de site en Facebook kunnen plaatsen. Laten we met elkaar het teken van hoop delen voor kracht en steun in deze tijd.

Hartelijke groeten,
De kindernevendienst