In de laatste week van de zomervakantie is het weer VBK. Er is van alles te doen en voor iedereen in de tenten op het molenplein voor jong en oud! Het thema van de VBK is: “Zoek het uit!”. Ook staat de VBK in het teken van de jongeren die naar Zambia gaan, er wordt op verschillende manieren geld ingezameld hiervoor. De kinderen willen we vragen om lege flessen in te zamelen voor Zambia. Er kunnen tijdens deze week foto’s gemaakt worden voor publicatie op de website. Hierbij het programma:

• Zaterdag 11 augustus : tenten opbouwen op het molenplein: iedereen die sterk is kan mee komen helpen.
  • Zondag 12 augustus: Sing-in in de tent (neem je eigen stoel mee) 15.00, met collecte voor Zambia
  • Maandag 13 augustus : sfeer proeven in de tent vanaf 19.30 uur voor alle medewerkers, we zingen het thema-lied en bekijken het programma, we sluiten de avond af met een hapje en een drankje.
  • Dinsdag 14 augustus: Familie Bingo om 19.00.
  • VBK op woensdag (15/8) en donderdag (16/8) voor kinderen van 4 t/m 12 jaar 9.30 tot 12.30
  • VBK vrijdag (17/8) voor kinderen van 4 t/m 12 jaar van 9.30 tot 13.00 met pannenkoeken eten!
  • VBK +, voor alle jongeren 12+, vanaf 19.00 uur op woensdag, donderdag, vrijdag.
  • Mannenavond op woensdag (15/8) 19.30 (zie hier onder)
  • Vrouwenavond op donderdag (16/8) 19.30: creatieve avond (zie hier onder)
  • Vrijdagavond (17/8) afsluiting VBK met kindertheater:” Simon en zo “ met de voorstelling: Wie is HIJ toch? We zoeken het uit! Om 18.30 uur.
  • Zondagochtend afsluiting in de kerk, in de Welkomstdienst om 9.30 met aansluitend koffie/thee/fris in het jeugdcentrum.

Er is dus van alles te doen op het molenplein deze week, we hopen veel mensen daar te ontmoeten! Misschien ook een mooie gelegenheid om een keer iemand anders mee te nemen naar de tent (of naar de kerk!) en zo ook daar verhalen uit de bijbel te horen!              VBK-commissie

Creatieve avond VBK Donderdag 16 augustus is iedereen welkom op de creatieve avond van de VBK. Alle informatie is te lezen op de website van Hervormd Sprang. Vergeet je niet op te geven (uiterlijk 13 augustus). Mail naar: ellyraamstijn@gmail.com

Sprang bouwt aan verandering in de VBK week

Sing-in: In de week van de VBK willen we er een mooie actieweek van maken. We willen deze week op zondag 12 augustus beginnen met een Sing-in.  Onze eigen band zal deze verzorgen. De tent is geopend vanaf 14:45 en we willen om 15:00 beginnen. De Sing-in zal ongeveer een uur duren. Er is ook catering aanwezig, dus na afloop kunt u nog nagenieten met een kop koffie of thee en/of wat lekkers. Tijdens de dienst is er maar een beperkt aantal zitplaatsen, dus neem gerust een (camping)stoeltje mee! Entree is gratis, er zal een collecte worden gehouden met als bestemming natuurlijk ons project in Zambia.

Mannenavond: Voor alle mannen is er woensdag 15 augustus een spectaculaire avond georganiseerd! Deze avond vindt plaats in de tent, die vanaf 20:00 geopend is. We willen deze avond terug gaan in de tijd. Ons hoofd breken over…? Wel eens in de huid van Herman den Blijker gekropen? Wat dacht u van Sprangse Highland games? Dit alles willen we doen onder het genot van een lekkere pils/borrel en een lekkere snack. Be welcome! Leeftijd 18+ en entree is 10 euro pp.

Sprang bouwt aan verandering

Op zaterdag 1 september is er een sportieve avond. Wij organiseren namelijk een beachvolleybaltoernooi voor jong en oud! De actie zal beginnen om 18:00 en zal eindigen rond 22:00. Tijdens het evenement zullen er kraampjes aanwezig zijn met eten, drinken en verschillende artikelen die gekocht kunnen worden. De kosten voor de deelname zijn €10 p.p. Inclusief gratis consumptiebon! Onderaan dit bericht staat het adres en een link voor (individuele) aanmelding. We hopen u en jou natuurlijk graag op 1 september te mogen ontvangen! Let op: Bij slecht weer zal het toernooi worden verzet naar zaterdag 8 september.

Locatie toernooi: Van der Duinstraat 44, Sprang-Capelle

Aanmeldformulier: https://goo.gl/forms/r7ruVq0X1gxcXfVl1