Actiedag jeugdcentrum

Op zaterdag 15 juni wordt er een actiedag gehouden in en rondom het Jeugdcentrum. Deze dag staat in het teken van ontspanning, gezelligheid en samenzijn met de hele gemeente. De opbrengst van deze dag is volledig bestemd voor nieuwe inventaris van het Jeugdcentrum.

De actiedag begint om 14.00 uur met een sponsorloop voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Op zondagochtend 26 mei worden er sponsorkaarten uitgedeeld bij de kerk. Heb je hem niet ontvangen, download deze dan gemakkelijk op de website van Hervormd Sprang. De kinderen zoeken sponsors en gaan in een half uur tijd zoveel mogelijk rondjes rennen rondom de kerk. Kom jij ze aanmoedigen?

Vanaf 14.30 uur is er een keuzeprogramma met voor elk wat wils. Zo is er een sjoelwedstrijd, knutselen voor vaderdag en gaan we de strijd met elkaar aan tijdens het spel ‘De alleskunner’. Natuurlijk is er ook koffie, thee, fris en iets lekkers te koop gedurende alle activiteiten. Als afsluiting van de dag gaan we om 16.30 uur met elkaar barbecueën.

Voor de barbecue én voor het spel ‘De alleskunner’ moet je je opgeven!
Voor het spel kan dit individueel of als team van maximaal 5 personen. Opgeven kan tot uiterlijk maandag 10 juni, 10.00 uur via dit formulier of door te bellen of appen naar 06-27618965.

Wij zijn nog op zoek naar mensen die een taart willen bakken en mensen die willen helpen bij de catering of het knutselen. Ook dit kan je aangeven via dit formulier of door te bellen/appen naar 06-27618965.

We kijken uit naar een gezellige dag!
Michel, Janneke en Marga