Kerk voor Sprang, Landgoed Driessen en Kaatsheuvel

Hartelijk welkom op de website van Hervormd Sprang. We zijn kerk voor iedereen in Sprang, Landgoed Driessen en Kaatsheuvel.  We zijn gemeente van de Heere Jezus Christus.

De gemeente komt op zondag en op christelijke feestdagen samen in de Sprangse Kerk. Ook door de week zijn er verschillende activiteiten waarin we God en elkaar willen ontmoeten. Op deze website kunt u daar meer over lezen.

Bij de meeste activiteiten lezen we uit de Bijbel, Gods Woord. We geloven dat de Heere God nog steeds door Zijn Woord spreekt. Omdat Jezus Zijn leven voor ons heeft gegeven mogen we vrijmoedig tot God gaan. We hebben de vaste hoop dat we een eeuwige, heerlijke toekomst met Jezus Christus hebben.

Ook de Brabantse gezelligheid ontbreekt niet. Een lach en een traan liggen dichtbij elkaar. We willen als gemeenteleden elkaar ondersteunen als het moeilijk is en meegenieten als er feest is.

Het blijft een uitdaging om als gemeenteleden helemaal op God te vertrouwen en Zijn wil te doen. Iedereen is welkom om deel te nemen aan dit geloofsavontuur!