Kinderkoor For the Lord

Wij zijn kinderkoor ‘For the Lord’. Zoals onze naam al zegt zingen en spelen wij liedjes tot eer van God. Samen proberen we al musicerend het Evangelie te verkondigen. We treden regelmatig op tijdens kerkdiensten en speciale vieringen.

For the Lord bestaat uit een groep enthousiaste zangers/ zangeressen en een heuse band! De band bestaat uit muzikale kinderen die met hun instrument de zang begeleiden.

Iedereen vanaf 4 jaar is van harte welkom om met ons mee te komen doen! Kom gerust een keer kijken, wij vinden het altijd leuk om nieuwe kinderen te ontmoeten! We oefenen 1x in de 2 weken op zaterdagmiddag van 16.45u tot 17.45u in het Jeugdcentrum (Kerkstraat 28) in Sprang.

Wil je meer informatie of wilt u ons boeken voor een optreden? Dan kun je bellen of mailen met onze dirigente, Elsbeth Hommel: 0416-532047, info.4thelord@gmail.com