Bent u er zaterdagavond 21 mei ook bij?

Noteer nu alvast in uw agenda! Zaterdagavond 21 mei: online GZB-event met gasten uit Libanon, Nepal, Colombia en Bulgarije. Kijk met ons mee en raak onder de indruk van hun verhalen over hoe God wereldwijd werkt.

Na een bijzondere Pinkstercampagne in 2021 ziet de GZB ernaar uit om ook dit jaar samen toe te leven naar Pinksteren. Het thema Vertel, is de rode draad van deze campagne. Ook dit jaar is er weer van alles te beleven.

Een van de hoogtepunten van de pinkstercampagne is het online GZB-event D.V. zaterdagavond 21 mei. Tijdens een anderhalf uur durend programma gaan we in gesprek over het thema van de Pinkstercampagne: Vertel, over de grote daden van God. Hoe vaak doen we het? Elkaar vertellen wie God is en wat Hij doet. Zomaar – gevraagd of ongevraagd – iets goeds zeggen over Hem. In Nederland is dat niet gebruikelijk. Juist gelovigen uit de wereldkerk houden ons op dit punt een spiegel voor. Hoe kunnen we elkaar stimuleren om Gods goedheid en trouw door te geven?

Natuurlijk kunt u gewoon thuis meekijken, maar het is nog leuker om met een groep bij elkaar te komen rond een kampvuur of maaltijd om in verbondenheid met elkaar én de wereldkerk deze avond mee te maken. Een mooie manier om samen toe te leven naar het Pinksterfeest! Kijk voor meer informatie en om u aan te melden op www.gzb.nl/event.

Online GZB-event: Vertel, over de grote daden van God

Wil je geïnspireerd raken door de grote daden van God? Kijk het online GZB-event mee met:

• ontmoetingen met de wereldkerk
  • sprekers uit Colombia, Nepal, Bulgarije en Libanon
  • verhalen over hoe God wereldwijd werkt
  • terugblik om gemeente-activiteiten en bezoek sprekers
  • inspirerende muziek

D.V. zaterdagavond 21 mei van 20.00 – 21.30 uur (digitale inloop vanaf 19.45 uur).

Voor de kinderen is er vanaf 19.15 uur ook een tof zendingsjeugdjournaal.

Meld je aan via www.gzb.nl/event en kijk mee!

www.gzb.nl/vertel

Maar de GZB organiseert nog veel meer activiteiten. Er is bijvoorbeeld een verhalentocht voor kinderen en een escaperoom voor tieners. En evenals vorig jaar is er een internationale gebedsbijeenkomst, dit jaar op woensdagavond 1 juni. Met al deze activiteiten wil de GZB samen met Gods wereldwijde kerk toeleven naar het Pinksterfeest. Kijk voor meer informatie op www.gzb.nl/vertel en doe mee!