Wegens succes opnieuw herhaald!
Ook dit jaar worden er weer plantjes gekweekt bij Piet de Rooij. Zo zijn er vanaf heden al aardbeienplantjes af te halen aan de Hogevaart 10 en kunt u de overige plantjes nu alvast reserveren. Op deze manier grijp u niet mis. Kom snel want op is op! De overige plantjes zijn dan af te halen vanaf de laatste week in april. Op deze manier blijven de plantjes tot die tijd beschermd tegen de vorst. Normaal gesproken is Piet een vast verkooppunt van de plantjes op koningsdag op de rommelmarkt op het kerkplein. Maar daar is ook dit jaar helaas geen rommelmarkt. U bent welkom aan de Hogevaart 10 om nu alvast aardbeienplantjes te kopen en/of andere plantjes te reserveren. Het is niet te missen want er staat een bord aan de voorzijde van de straat . De opbrengst komt evenals andere jaren weer ten goede van de kerk.

Wat is er allemaal in de aanbieding?
– Aardbeienplantjes: € 0,50 per stuk,
– Courgetplantjes: € 1,75 per stuk,
– Snoeptomaatjes: € 0,75 per stuk,
– Vleestomatenplantjes: € 1,00 per stuk,
– Paprikaplantjes: € 0,75 per stuk,
– Snack komkommerplantjes: € 2.00 per stuk,
– Komkommerplantjes: € 1,50 per stuk,

Nogmaals kom snel langs, want op = op!

Piet en hopelijk vele kopers, namens de rommelmarktcommissie alvast heel hartelijk dank!