Van 6 tot 14 januari 2024 organiseert de Protestantse Kerk/Kerk in Actie een actieweek om zoveel mogelijk voedsel voor de Voedselbank in te zamelen.
Juist in januari loopt de Voedselbank tegen tekorten aan, omdat er dan weinig wordt gedoneerd. Om die periode goed te kunnen overbruggen willen wij als Hervormd Sprang de helpende hand toesteken! Dit willen wij doen door minimaal 50 dozen te vullen met de volgende 10 producten:

• Zonnebloemolie of olijfolie
• Groenteconserven
• Soep in blik of zak
• Zilvervliesrijst
• Volkorenpasta
• Houdbare halfvolle melk
• Vis in blik
• Koffie of thee
• Couscous
• Havermout

Helpt u mee om de dozen gevuld te krijgen? Dit kunt u doen door op D.V zaterdag 30 december a.s. producten af te geven in het jeugdcentrum tussen 09.00 en 12.00 uur. De aanschafprijs van de producten voor 1 doos ligt rond de € 15,-. Als diaconie zullen wij ervoor zorgen dat de dozen tijdens de actieweek overhandigd worden aan St Voedselbank Waalwijk de Rijglaars. Hartelijk dank voor uw betrokkenheid en hulp!