Ik ben in uw gemeente gevraagd om in voorkomende situaties in te vallen bij pastorale crisis situaties. Daarom stel ik mij bij deze aan u voor:
Wij wonen als gezin in Hardinxveld-Giessendam. Van onze 5 kinderen wonen er nog twee thuis. We hebben een kleinzoon, Samuel, en zijn dus al oma en opa. In 2000 is ons dochtertje Jorina vlak voor haar geboorte overleden.
Tot 1 februari ben ik als deeltijd kerkelijk werker verbonden aan de Hervormde Gemeente van Hei- en Boeicop. Verder werk ik voor de kerk op invalbasis in mijn woonplaats Hardinxveld. Daarnaast mag ik de Hervormde Gemeente Sliedrecht bijstaan in de vacaturetijd en geef ik catechese in de Hervormde Gemeente van Zijderveld.
Ik hou van lezen, fietsen, tuinieren en reisjes maken met onze camper.

In geval van afwezigheid van uw predikant, hoop ik in voorkomende situaties, met Gods hulp voor u klaar te staan.

Met vriendelijke groet,
Rook Verkaik