Jouw kleding voor het goede doel!

Op zaterdag 15 april wordt er kleding ingezameld in Sprang Capelle. Een mooie gelegenheid om je kledingkast eens door te spitten en anderen blij te maken met de kleding die je niet meer draagt. Zo werken we met elkaar aan een duurzame samenleving en steunen we mensen die veel minder hebben dan wijzelf.

Global Aid Network
Net zoals vorig jaar zal ook nu St. GAiN de kleding ophalen. Misschien ken je GAiN van de noodhulp aan vluchtelingen in Lesbos of als de organisatie die hulp biedt in Oekraïne. GAiN verzorgt minimaal twee keer per maand een transport met hulpgoederen, waaronder kleding, naar verschillende projecten waar mensen die ondersteuning zo hard nodig hebben. Wil je meer weten over St. GAiN kijk dan eens op de website www.gainhelpt.nu.

Iets extra’s
Zouden we je mogen vragen om dit keer iets extra’s in te leveren? Overal waar GAiN hulp verleent, is veel vraag naar luiers/incontinentiemateriaal, vochtige doekjes, hygiëne artikelen en houdbaar voedsel (zoals groente en vlees of vis in blik). Dit alles is zeer welkom bij bijvoorbeeld ouderen in Moldavië, Roma in Roemenië of vluchtelingen in Oekraïne!

Praktische info over de inzameling:
Datum: zaterdag 15 april van 10.00 – 14.00 uur
Locatie: bij de Hervormde kerk Sprang, Kerkstraat 34 in Sprang Capelle.

Zou je de kleding (schoenen en beddengoed zijn ook welkom) alsjeblieft in dichtgebonden plastic zakken willen inleveren?

Heb je vragen over de actie, neem dan contact op met Lia Visser (0416-280457) of Letty Molegraaf (0416-280457)

Heel hartelijk dank voor je betrokkenheid en je donatie!