Dankbaar mogen we terugkijken op een mooie eerste uitzending van de muzikale wensradio. Het was een programma vol mooie, bemoedigende, lieve en troostrijke wensen, aangevuld met bijpassende liederen. We kijken alweer naar de volgende uitzending op woensdag 6 mei van 19.00 uur tot 20.00 uur. Hiervoor kunt u weer een muzikale wens insturen tot uiterlijk dinsdagavond 18.00 uur voorafgaande aan de uitzending. Dit kan zijn voor iemand anders, maar ook gewoon voor uzelf, omdat u het lied mooi vindt. Het mag natuurlijk ook geheel anoniem zijn. Stuur een mail naar lied@hervormd-sprang.nl.
Luisteren u en jij aanstaande woensdag ook weer? Dit kan via kerkomroep of kerkdienst gemist. Namens Nienke, Anthe, Hendrik-Jan, Richard en Simon, graag tot dan.