Nieuw rekeningnummer NL79 RABO 0373729448
Ons rekeningnummer is ondergebracht bij Stichting Kerkelijk Geldbeheer (SKG). SKG maakt gebruik van de systemen van Van Lanschot Bankiers voor het verzorgen van het betalingsverkeer. Per 1 november is dit niet meer mogelijk en gaat SKG gebruik maken van de systemen van de Rabobank. Hierdoor is ons rekeningnummer per 1 november 2018 gewijzigd.

Graag vragen we uw aandacht voor de volgende zaken:

• Heeft u ons gemachtigd om een bedrag van uw rekening te incasseren? Dan ziet u vanaf 1 november a.s. een andere tegenrekening op uw rekeningafschrift.
    • Heeft u een periodieke overboeking in internetbankieren naar één van de rekeningen van onze gemeente? Dan ziet u bij de overboekingen na 1 november a.s. dat deze overboeking is doorgestuurd naar de nieuwe rekening van onze gemeente via de ‘Overstapservice’. U moet dan het rekeningnummer in internetbankieren wijzigen.
    • Heeft u nog acceptgiro’s van onze gemeente liggen met ons oude rekeningnummer?  Via internetbankieren kunt u deze nog gewoon blijven overmaken, maar u kunt deze acceptgiro’s niet meer fysiek inleveren bij uw bank.

Het nieuwe rekeningnummer van het College van Kerkrentmeesters is: NL79 RABO 0373729448

Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de penningmeester: (0416) 278273.