Reserveringssysteem

Vanaf 1 juli 2020 mogen er 100 mensen (exclusief ‘medewerkers’) aanwezig zijn bij religieuze bijeenkomsten. Als Hervormde gemeente Sprang kunnen ook gebruik maken van deze versoepeling, maar we zoeken niet de grenzen op van wat kan en mag. De kerkenraad vergadert komende week over de exacte invulling van de diensten.

Het is voor nu wel duidelijk dat, om te bepalen wie er in de kerkdiensten aanwezig mogen zijn, we gaan werken met een reserveringssysteem. U kunt online aanmelden voor de kerkdiensten, en ontvangt later per email automatisch een uitnodiging voor de kerkdienst. Bent u verhinderd dan vragen we u ook om af te melden, zodat we een ander gemeentelid kunnen uitnodigen. Door het roulatiesysteem krijgt iedereen evenveel kans om diensten te bezoeken.

Lees via deze link ook het gebruiksplan.

Registreer hier