Waarom, wat en hoe zingen we eigenlijk in de kerk? Op woensdag 19 april as. vindt er een bijzondere thema-avond plaats over kerkmuziek. Dr. Hanna Rijken, musicus en theoloog, zal ons meenemen op een muzikale reis. Hanna Rijken is universitair docent theologie en muziek aan de Protestantse Theologische Universiteit en docent aan het Rotterdams Conservatorium Codarts.

Het belooft een inspirerende avond  te worden waarin Hanna ons meeneemt door de geschiedenis van de kerkmuziek a.d.h.v. geluidsfragmenten én we gaan op verschillende manieren ook zelf zingen onder begeleiding van orgel en piano.

U bent van harte welkom in de Ned. Hervormde kerk, Kerkstraat 34, 5161 ED Sprang-Capelle op woensdag 19 april a.s. De kerk is open om 19.30 u. Het programma start om 20.00 u.

Meer informatie over Dr. Rijken kunt u vinden op haar eigen website: www.hannarijken.nl