Nieuw initiatief: tweedehands speelgoed- en kinderkledingmarkt

Wil je je kinderen in de decembermaand wat leuks geven, maar er niet teveel geld aan uitgeven? Of heb je nog overbodig speelgoed of kleding liggen en vind je het zonde om het zomaar weg te gooien? Dan is de tweedehands speelgoed- en kinderkledingmarkt op vrijdag 24 november iets voor jou!

Verkoopmarkt
Op vrijdag 24 november van 15.00 uur tot 19.30 uur is er een verkoopmarkt in het Jeugdcentrum. Voor een zachte prijs bieden we tweedehands speelgoed en de kleding aan. Als je wilt kun je wat je koopt ook in laten pakken. Tijdens het shoppen kun je genieten van koffie/thee of limonade met wat lekkers erbij. De opbrengst van de markt is bestemd voor de kerk.

Inzamelen
Om de markt tot een succes te maken, hebben we eerst je hulp nodig! We zijn op zoek naar gebruikt speelgoed en kinderkleding. Heb je wat liggen wat niet meer wordt gebruikt, lever het dan bij ons in. Denk aan bijvoorbeeld Lego, Duplo, kwartetten, auto’s, blokken, puzzels, loopfietsjes, magnetische bouwstenen, buiten speelgoed, bordspellen, enz. Compleet, schoon en her te gebruiken. De kinderkleding dient schoon, heel en verkoopbaar te zijn. Dit alles kan ingeleverd worden op vrijdag 10 november van 19.00-20.00 uur en op zaterdag 11 november van 10.00-12.00 uur in het Jeugdcentrum.

We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die mee willen helpen.
– Een aantal mensen die wat lekkers willen bakken.
– Zo’n 8 vrijwilligers die willen helpen bij de verkoop van de spullen of bij de catering. Dat is van 15.00-17.30 uur of van 17.30-20.00 uur.
Met deze verkoopmarkt hopen we duurzaamheid en hergebruik te bevorderen, mensen met een
kleinere beurs tegemoetkomen en de kerk financieel te steunen.

Contact
Wil je je opgeven als vrijwilliger of heb je een vraag, stuur dan een mail naar mt@hervormd-sprang.nl of neem contact op met Marga Schouten via 06-27618965.